مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تلفن سانترال پاناسونیک تحت شبکه مدل KX-NT546

تلفن سانترال پاناسونیک تحت شبکه مدل KX-NT546

کشیده تر شدن گوشی تاثیر زیادی در نوع چینش کلیدها و نحوه جای گیری گوشی تلفن داشت به گونه ای که موجب شد تا تلفن با شکل و ظاهری متفاوت روانه بازار شود. جابجایی طرح و جایگاه هر کلید تاثیر زیادی در زیباتر شدن گوشی دارد. ظاهر این تلفن سانترال تحت شبکه دقیقا مانند KX-DT546 است و فقط تفاوتی که در این محصول به چشم می خورد تفاوت در اندازه سوکت های آن دو تلفن است که سبب تمایز بسیار زیاد تلفن دیجیتال KX-DT546 و تلفن تحت شبکه KX-NT546 شده .

KX-NT546 مانند دیگر تلفن های تحت شبکه به شبکه محلی (LAN) متصل می شود و بدون هرگونه محدودیت جغرافیایی امکاناتی بی نظیر را به کابران خود ارائه می دهد. علت آن هم وجود سیستم پشتیبانی از شبکه و IP base بودن تلفن ها است که به فرد کمک می کند تا در هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشت، با ایجاد یک شبکه محلی تماس های خود را پیگیری و مدیریت کند. این ویژگی بسیار فوق العاده ای است که فقط در سانترال سری پرظرفیت امکان راه اندازی دارد.

به روز رسانی ظاهر هر محصول خصوصا محصولاتی که همواره در حال استفاده هستند از مهم ترین کارهایی است که پاناسونیک برای محصولات خود در نظر گرفته است. تغییر در تلفن ها امری است که در کلیه دسته بندی های آن صورت می گیرد. در ابتدای تولید تلفن های سانترال ایده تلفن های ایستاده و کشیده به روی کار آمد، اما مرور زمان و تغییر سلایق افراد به گونه ای شد که افراد بیشتر به سمت گوشی هایی با قدی کوتاه تر و شکیل تر ترغیب شدند .

4 کلید اصلی قرارگرفته در زیر صفحه نمایشگر 4 سطری در کوتاه کردن روند ورود به تنظیمات و پیاده سازی موارد خواسته شده کمک به سزایی می کند. شاید در ابتدا صفحه نمایشگر ثابت قرار گرفته بر روی تلفن این نکته را در ذهن ایجاد کند که در هر زاویه ای نمی توان اطلاعات نمایش داده شده را مشاهده کرد و تصویر از کیفیت مطلوبی در همه حالات بر خوردار نیست اما باید در پاسخ به این مورد اعلام کرد که کیفیت بسیار مناسب صفحه نمایشگر در کنار نور پس زمینه ای که دارد امکان مشاهده اطلاعات را در تمام حالات امکان پذیر کرده است.

اطلاعات بیشتر در سایت طاها پاناسونیک

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده