مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ویژپگی های تلفن سانترال پاناسونیک سری دیجیتال KX-T7667

قرار بودن صفحه نمایشگر به صورت مورب و اضافه چند کلید برای برنامه ریزی تلفن و اضافه کردن 4 کلید میانبر تماس دیگر به مدل قبلی از جمله تغییرات در این تلفن است که تا حدودی مناسب و قابل قبول است اما این تغییرات موجب نشد که افراد به خرید این تلفن روی آورند. تنظیم صفحه نمایشگر باعث بهتر دیدن اطلاعات بر روی صفحه شد و اضافه شدن کلید cont برقراری تماس چند نفره را راحت‌ تر می‌کرد اما با توجه به ماهیت طراحی شده این تلفن که گوشی کارشناسی است وجود کلید conf آنچنان مورد استفاده نبوده و یا حداقل نکته‌ای اصلی و قابل توجیه به حساب نمی‌آید.

از دلایل ناموفق بودن این تلفن دیجیتال در مقایسه با تلفن 7665 می‌توان به تفاوت هزینه خرید و عدم کارایی کلیدهای اضافه شده با توجه به ماهیت تلفن بیان کرد.

این تلفن را می‌توان ارتقاء یافته مدل پیش‌ خود یعنی T7665 دانست، با تغییراتی کوچک که وجود این تغییرات در مقایسه با تفاوت قیمت آن چندان در دستگاه سانترال مورد استقبال قرار نگرفت.

وجود 12 کلید dss بر روی گوشی تغییری بسیار مناسب و کارآمد به حساب می‌آید زیرا هر کاربری مطمئنا و بدون شک با داشتن هر تلفنی از این کلیدها به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند. وجود کلید هدایتگر نیز در گوشه تلفن سبب راحت شدن کار با تلفن و فعال و یا غیر فعال کردن برنامه ها حکایت دارد که می‌توان گفت که تغییری بسیار مناسب و به جا بود.

اطلاعات بیشتر در طاها پاناسونیک

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده